Hurtig levering Personlig serviceEgen værksted
Search-icon

Default

Bestilling 

I forbindelse med din bestilling registrerer Verktygsboden Erfilux AB dine oplysninger i et kunderegister. Læs mere i vores integritetspolitik. Hvis du vil ændre dine adresseoplysninger eller ønsker at blive slettet fra registret, kan du skrive til os/sende os en e-mail.

Aldersgrænsen ved postordrekøb er 18 år. Hvis du er under 18 år, kræves der underskrift fra en værge.


Betaling, privat

Walley Checkout

I samarbejde med Walley tilbyder vi betaling med Walley Checkout. Walley Checkout samler alle de vigtige betalingsmåder i en og samme løsning – vælg mellem MobilePay, bankbetaling og kortbetaling (betalingsmulighederne kan variere over tid). Du bestemmer selv, hvilken betalingsmåde du vil bruge ved kassen, inden du bekræfter købet.


På my.walley.dk kan du se alle dine køb fra Walley.


Vi bruger sikkerhedsløsningen 3D-Secure til sikrere kortbetalinger.


Betaling, virksomhed

Walley Checkout

I samarbejde med Walley tilbyder vi betaling med Walley Checkout. Walley Checkout samler alle de vigtige betalingsmåder i en og samme løsning – betal med kort (betalingsmulighederne kan variere over tid). Du bestemmer selv, hvilken betalingsmåde du vil bruge ved kassen, inden du bekræfter købet.


Levering


Pakker sendt med Postnord, afhentes hos din agent. Du modtager en SMS-besked, og du skal identificere dig selv, når du afhenter din pakke. Din pakke bliver stående i 7 dage, før den sendes tilbage til os. For uafhentede pakker opkræver vi et gebyr på den oprindelige forsendelsesomkostning.


Levering sker indenfor cirka en uge fra modtagelse af din ordre. Vi kontakter vi dig via telefon eller mail hvis en vare mod forventning skulle være udsolgt.


Hvis du forudbestiller en vare der ikke er på lager, sendes varen, så snart den igen er på lager. Forventet dato hvor varen igen findes på lager, ses oven over reservationsknappen. Bestiller du andre varer samtidigt, sendes de så snart de forudbestilte varer igen er på lager. Ønsker du de øvrige varer tidligere, skal du lægge dem på to forskellige ordrer.


Når vi har plukket din ordre og bestilt afhentning, modtager du en leveringsmeddelelse på mail, med forsendelsesnummer. Ved hjælp af forsendelsesnummeret kan du nemt spore leverancen. Leveringsadressen kan ikke ændres efterfølgende, dette skal ske i forbindelse med købet på hjemmesiden. Sørg derfor for at indtaste den korrekte leveringsadresse ved bestilling.


Vi sender varerne med DHL og Postnord. Ved bestilling af varer over 20 kg gælder altid levering på hjemmeadressen med DHL i dagtimerne. Vær opmærksom på, at du skal være til stede for at modtage varerne. DHL giver dig besked via SMS, som indeholder et link til bestilling af leveringsdag og tidspunkt. DHL kræver et ID-tjek og underskrift. Hvis du ikke kan være hjemme, kan du i stedet afhente varen på nærmeste DHL-terminal. Hvilken terminal der gælder for dig, fremgår af sms'en, her kan du også vælge egen afhentning som alternativ. Ved levering af større og tungere varer kan der i nogle tilfælde være behov for aflæsningshjælp med lastbil. For de varer, der kræver gaffeltruckassistance, kan oplysningerne findes på produktet. DHL leverer varerne i dagtimerne 08:00-16:00 mandag til fredag.


Ved pallegods får du som privatperson besked fra DHL om leveringen og aftaler selv et tidspunkt, 08.00-16.00 mandag-fredag. Erhvervskunder får ikke besked. Hvis du ikke er på plads på det annoncerede tidspunkt, vil du blive opkrævet for de omkostninger, der måtte opstå for en såkaldt bompengekørsel.


For palleteret gods gælder transport til ejendomsgrænsen på kørebar vej. Bor du i flerfamiliehus/lejlighed, leveres varerne til døren. Hvis der opstår forhindringer for levering, som f.eks. en vejafspærring eller en låst port, leveres varerne så langt fremme, som muligt ad kørebar vej.


Pakker sendt med Postnord, afhentes hos din agent. Du modtager en SMS-besked, og du skal identificere dig selv, når du afhenter din pakke. Din pakke bliver stående i 7 dage, før den sendes tilbage til os. For uafhentede pakker opkræver vi et gebyr på den oprindelige forsendelsesomkostning.


Fortrydelsesret (gælder ikke virksomheder)

Som postordrekunde har du 30 dages fortrydelsesret fra købsdatoen. Hvis du ikke er tilfreds med en vare, sender du den bare tilbage og betaler for returfragten. Varen skal sendes tilbage i originalemballagen i rengjort og uændret stand sammen med returseddel og faktura. Specialbestillinger og metervarer tages ikke retur. Sørg for at emballere pakken godt, idet Verktygsboden ikke er ansvarlig for eventuelle transportskader. Verktygsboden indløser ikke pakker, der er sendt pr. efterkrav. Refundering af varens pris og fragtomkostninger sker inden for 14 dage fra det tidspunkt, hvor sælgeren modtager meddelelse om, at købet hæves. Ved delvis returnering forbeholder vi os ret til kun at refundere varens pris, eftersom fragtomkostningerne er de samme uanset antal og vægt.


Returadresse

Verktygsboden Erfilux AB, Solängsvägen 14, 513 70 Borgstena, Sverige


Vores kontaktoplysninger

Telefon: +4570238400

Mail: kundeservice@verktygsboden.dk


Formularer i PDF-format til at downloade og udskrive

Ångerblankett

Retursedel


Transportskader

Hvis varen er blevet beskadiget under transporten, skal du give chaufføren besked om dette med det samme eller senest efter 3 dage til transportfirmaet, som derefter laver en skadesanmeldelse. Udfyld og medsend den returseddel, som vi har vedlagt sammen med leveringen. Verktygsboden betaler fragtomkostningerne i forbindelse med erstatningsvaren. Ved fejllevering betaler Verktygsboden for eventuelle ekstra fragtomkostninger.


Garanti

Vi yder 2 års garanti i tilfælde af fabrikations- eller materialefejl fra den oprindelige købsdato. Gem altid din faktura, der er gyldig som garantibevis. Produktet må ikke have været udsat for unormal brug eller unormale forhold, og garantien dækker ikke sliddele og forbrugsmaterialer. Garantien gælder ikke, hvis fejlen eller manglen skyldes et uheld, efter du har modtaget produktet, eller hvis du ikke har fulgt vedligeholdelses- og serviceanvisningerne. Verktygsboden forbeholder sig ret til at reparere eller udskifte produktet. Garantien påvirker ikke dine rettigheder i henhold til købeloven.


Reklamation

I henhold til købeloven har du som kunde altid 2 års reklamationsret fra købsdatoen. Du kan i så fald have ret til at kræve afhjælpning, omlevering, prisnedslag eller erstatning for at afhjælpe fejlen eller manglen eller ret til at hæve købet og få pengene tilbage. Du kan desuden have ret til at kræve skadeserstatning.


Hvis du konstaterer en fejl eller mangel ved produktet, skal du meddele dette til Verktygsboden Erfilux AB inden for rimelig tid efter, at du opdaget fejlen eller manglen. Vores fuldstændige kontaktoplysninger finder du i slutningen af disse generelle betingelser. Hvis du har skrevet til os om fejlen eller manglen inden for to måneder efter, at du konstaterede fejlen eller manglen, betragtes din reklamation altid som afgivet inden for rimelig tid. Hvis reklamation ikke sker inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er konstateret eller burde være konstateret, og senest inden for 3 år og 2 måneder fra modtagelsen af produktet, mister du retten til at gøre eventuelle krav gældende imod os i henhold til købeloven.


Ved godkendt reklamation betaler vi fragtomkostningerne i forbindelse med returneringen. På retursedlen, der medfølger i pakken med produktet, er der anvisninger om, hvordan du skal kontakte os for at få returfragtsedler.


Returner venligst produktet til følgende adresse:

Verktygsboden Erfilux AB, Solängsvägen 14, 513 70 Borgstena, Sverige


Ved en eventuel tvist kan du kontakte Forbrug.dk eller EU-Kommisionens onlineplattform - EU-Kommissionens Onlinetvistbilæggelse (EU OTB) for alternativ tvistbilæggelse.



Konkurrenceankenævnet
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk/


EU ODR: https://ec.europa.eu/odr


Vores kontaktoplysninger

Telefon: +4570238400

Mail: kundeservice@verktygsboden.dk